2kizannesi- Kızlar telefonum normalde şarja taktığımda şarjının dolma hızını da gösteriyordu bugün göstermiyor hiç. Normalde ellemezsem yarım saat anca sürüyordu 100 olması. Uzun zamandır takılı 19da hâlâ. Böyle sorunla karşılaşan oldu mu içinizde?
minniks 2kizannesi- bendede note 12 var hızlı sarj oluyodu benimde ama suan zorla sarj oluyo neden acaba sarj aletinden kaynaklı diye dusunuyodum sabahtan beri ama teldemi sorun var ki
2kizannesi- minniks Anlamadım ki ya, turbo şarj yazıyordu normalde ekranda o yazmıyor şimdi. Hiç bi şey yoktu yani. İnternetten baktım şarj kablosu farklıdır ondan dolayı olabilir diyo ama yok yani kendi kablosu orjinal
minniks 2kizannesi- benimde sabahtan beri oyle hatta sabah esime kızdım sarj aletimi bozdun diye 🤣 dur bakalım ne cıkcak altından
Matmazzel1 2kizannesi- kablo yada adaptör arızalı olabilir başka şarj varsa hızlı şarj eden onunla deneyin isterseniz
2kizannesi- minniks Matmazzel1 babyyyy1 bsraglbas Kızlar muhtemel şarj kablosundan, eşim baktı kabloyu eğip bükünce şarj kesiliyor. İçten kablo koptu zannedersem 🤦🏻♀️