maidesina 10 günlük bebeği var yanlış anladınız galiba. Böyle bir öneri verilir mi ne büyük sorumluluk.
Post sahibi bebişini gülerek büyüt 🩷 ama şuan çok normal öyle olması hemen herkes yaşar bunu. Birkaç ay geçtikten sonra bebek emdikçe süt üretilecek, sakın ada çayı filan içip sütünüzü kesmeyin. Bol bol emzirin. Sağmak can acıtıyorsa mochi pompa çok rahatlatıyor. Göğüs ucu kremi de kullanın mutlaka yara olmasın