ekimkizi_ Allahım seytanın ve kötülerin şerrinden sana siğınirm sen koru Yarabbim🤲🏼bol bol okuyun kendinize ailenize bebeğinize bebeğiniz atak geçiriyodur belki büyüme sancisi bişeyler òğrendikçe mizmizliklari artiyo ama hayata adapte olmalari icin de öğrenmeleri gerek Allah bizlere bol sabirlar versin.
thebacim Kahveseveranne dediğim gibi gerçekten var öyle şeyler yaşayanlar anlatıyor da işte sizdeki o değil, hiç kalbimden öyle geçmedi, psikolojik destek alın ve üstte yazdıklarımı uygulayın pamuk gibi olursunuz, ki bence öylesinizdir😘
afrakevser Çoğu bebekler böyle şimdi o yüzden bu kadar takılmayın düşünmeyin normal bu Kaynanalar büyücü 😂
defnemomm_ Hanımlar hepiniz biseyler yazıp durmuşsunuz iyi hoş da Ümmü sübyan bir gerçek. Halamın her iki kızında olmuştu
Kahveseveranne defnemomm_ acaba anlatabilir misiniz ben ciddiye almıyorum ama kayınvalidem bu iş ciddi deyip duruyor
defnemomm_ Kahveseveranne ya tam olarak bilgi sahibi değilim ama şöyle soyliyim kızı aşırı huzursuzdu yenidoğan dan beri çığlık çığlığa durmuyodu saçlarını koparıp yemeye başladı biraz daha büyüyünce de , korkuyordu devamlı ve daha bir sürü şey..
Kahveseveranne defnemomm_ benim oğlumda huzursuz durmuyor kalabalık yerlerde kendini parçalıyor uyuyamıyor bir ara Sabah ezanı okunmadan eve giremiyordu şimdi ise sürekli ağlıyor
MinikPandam_ Kahveseveranne yok sufle… çocuğun gazı vardır atak donemidir diş çıkarıyordur, millet de sallayıp duruyor. inanmayın böyle şeylere
Meri-Mel Kahveseveranne Ümmü sibyen sanırım söylemek istediği sufyen değil muhtemelen kendin için bol bol inşirah süresi içiniz sıkılıyor ise okuyabilirsiniz,ayrıca her gün Felak nas Ayetel Kürsi oku mutlaka odanda kuranı kerim bulundur bol bol dinlenmeye bak .
delirmeceler Kahveseveranne netten baktımda saçmalamış hoca süfyan fitne yayacak zorba olacak kişi demek el kadar bebekle ne alakası olabilir
Kahveseveranne delirmeceler aslında Ümmü sıbyan diye geçiyor ve ikisi aynı şeymiş lohusa kadına ve bebeğe musallat olan cinmiş
Busraata33 Kahveseveranne yavrum o 4.ay atağı 😀sallamasınlar iki bebeğimde Süfyan olmuştu o zaman benimde tövbe tövbeee