cevriyeee SiprayiL veririm verdirmde evlenirken ev aldık düğündeki tüm takılarımı verdim çok şükür evim oldu iyikide vermişim bundan sonra almak çok zor olurdu
Tosbikkkk SiprayiL tabiki ama eşinin üstüne olması lazım tapunun yani seninde ortak olman lazım tapuya