Merhaba hanımlar. Oğluma doğmadan önce bibs emzik almıştım yuvarlak uçlu olanını ama şuan 42 günlük ve asla istemiyor öğürüyor. Chicco denedim bir de yabancı bir marka denedim onları da almadı. Emzik almadığı için de her ağlamasında meme istiyor meme vermeyince katılacak gibi ağlıyor. Bibsin anatomik damaklısını mı alsam avent emzik mi alsam tutar acaba ya sizinkiler nasıldı