Benim kizim da ayniydi,18 aylikken. hatta birkasam mi diye dusundum ama, cisini hic tutmuyordu.
Bi de emzirmeyi daha sonlandirmamistim.
Acele etme, cunku eger yanlis bir zamanda bez birakirsan, 2 ay sonra tekrar denemeye baslamayi tavsiye ediyorlar.
Tabbii yine sen bilirsin. 1⁵ yas, iletisimiz de varsa, erken degildir.