nino33 bir belirtisi yoktu ağlamak dışında, sadece geçen gün post açmıştım vajinanın klitoris kısmında sivilce gibi bişey çıkmıştı, ama sivilce degil,doktara götürdüm bişey dedi ama adını tam hatırlamıyorum,idrar tahlilleri istedi,ordan çıktı daha bir sonucumuz çıkmadı idrar kültürü de alındı.