nurrr126 ilk zamanlar ağlıyordu ama öyle çok denecek kadar değil. Ama tekrar uyuması uzun sürüyordu bir saati 45 dakikayı bulduğu zamanlar çok olmuştur.
O zamanlarda da söyle yapıyordum odadan çıkarıyordum onu evini içi loş ışık olacak şekilde ayarlıyordum evin içinde dolaşıyordum sakinleşince odaya geri gelip kucağımda tekrardan uyutuyordum.
Uyuyunca bir süre sonra rüya öğünü şeklinde beslenme yapıyordum.
Ama acıktığı için uyandığından eminsem yattığı odada emzirmiyordum farklı bir odada gece lambası açarak emziriyordum. Çok şükür artık memede uyumayı aramıyor.