7 ay 21 günlüğüz gündüzleri 4 öğün yapıyoruz. sabah 6.30-7 gibi uyanıyor irmik veya pirinç unu muhallebisine peynir yumurta sarısı vb karıştırıp kahvaltı yaptırıyorum. 12 gibi kaşık maması veriyorum veya önceki akşamdan çorbası kaldıysa onu ısıtıyorum. 4 gibi formül mama ve akşam yatmadan önce 8 gibi çorba veriyorum. Geceleri uyanınca mama veriyorum. 1 aydır bu şekilde maalesef emmeyi 6. ayda bıraktı biberon maması olarak ilerliyoruz. ek gıda olarak da günde 3 öğün almış oluyor diğer öğünleri biberon maması şeklinde