1 yıl önce başladı doktora gittiğimde hemoroid olduğunu söyledi hap,krem verdi düzenli kullanamadim oğlumun sağlık sorunlarından dolayı. Normalde gelmiyor sadece zorlandigim zaman geliyor kanama ve dün pıhtılı gibi geldi hani adet olduğumuz zaman bazen gelir ya öyle parça geldi böyle gelmesi normal mi bilen var mı acaba ?