Çok hızlı sallamak henüz bıngıldak kapanmadığı için sarsıntı beyne zarar verebiliyor. Çok hızlı sallamıyorsanız sorun olmaz. Haricen ona alıştığında başka türlü uyumuyor. Gerçi şuan benimkini sallamaya alıştırmayım diye çok direndim bu seferde emerek uyuyor 🤦🏾♀️ uyku eğitimi vereceğim olmazsa bende ayağa geçicem. Her türlü destekli uyuduğunda ayakta sallamak daha kolay