patulya Merhaba şu an 5:30 aylık emzirdim ama son zamanlarda memeyi istemiyor sütüm azaldı gibi zaten emme aradıkları da uzadı bu yüzden Sanki sütü azalmış gibi Hissediyorum makineyle sagsığımda az geliyor Bebeğim Doymuyor artık ne yapmalıyım
arasardaannesi patulya günde kaç çişli bez degıstırıorsunuz 5-6 yeterlı doyuyodur öleyse daha sık emzırebılıosanız emzırın bız sağarken az cıkıo bebek daha cok emıo bebek ne kadar emerse o kadar sut uretılıo🌺