karbeyaz Kızlar bebeğim çişini yaparken zorlanıyor kıpkırmızı geçiyor acaba bir çay kaşığı rezene çayı versem o bağırsakları hızlandırıyormuş ya bişey olur mu acaba
dilberhala1 karbeyaz Ya olur mu öyle şey vermeyin tabiki kendiniz için ayrıca rezene değil kimyon çayı için rezene de içebilirsin süt arttırıcı
lokumtos karbeyaz 5 aya kadar SADECE MAMA VEYA ANNE SÜTÜ çocuklarınızın organlarına zarar vermeyin artık ne rezenesi ya siz için sütünüzden geçiyorsa geçer zaten
balmom59 karbeyaz önermiyorum kesinlikle ama biz 1 aylık olduk kendime kimyon çayı demlediğimde bebeğime çay kaşığıyla bi kere veriyorum günde 1 defa Yoksa gazınıda çıkaramıyor kakasınıda yapamıyor sancılanıp duruyor Gaz damlalarıda bir bka yaramadı
dilberhala1 karbeyaz Ayrıca çişini yaparken zorlanıyorsa kanal darlığı olabilir siz doktora götürün çocuğu
Anatotales karbeyaz çişini yaparken zorlanıyor ve rezene mi ? Bağırsaklarından mı işiyor sizin çocuğunuz? Tabiki hiç bir bitki çayı veremezsiniz. Kakada sorun varsa da diskezi yaşıyor olabilir doktorunuz damla yazar uygun görürse