Bekarken de karnım 2-4 aylık gibiydi.Azcık yemek yesem hemen karnım şişerdi.Çok zayıf,kilo almaya çalışmama rağmen karnım hep vardı ,üstine de sezeryan göbeği eklenince…. şimdi spor yapıyorum işe yarar mı sizce? Zayıflamak istemiyorum zaten kilo almaya çalışıyorum karnım sıkılaşsın istiyorum.Nedendir göbek? Napman lazım?