Canım kilo boy kaçıncı persantilde ? Beni. Oğlum da bir dönem yemedi zaten emmiyordu alerjisi vardı ,alerjik mamayı sevmedi zar zor uykuda içirdim aylarca uğraştım kaşık enjektör bardak her türlü denedim . Sonra diyeti açtık hipp mamaya geçtik onu da benim zorumla içiyor ama alerji maması gibi tepki vermiyor.Yemek konusu da çorba içiyor cogunlukla ben önüne kitap oyuncak vs koyuyorum o ara agzını acıyor yediyorum tabi her zaman yemiyor begendigi seyleri sunuyorum inatlaştıgı dönemde.Diş dönemi aşırı iştahsız oluyorlar zaten.Ben de bu ara asla su içiremiyorum Allah kolaylık versin hepimize