papatya0909 benim kırmızı değil de doğumdan sonra bıyık bölgemde kalan kahverengi lekem var resmen bıyıklı gibi oldum. Ki ben laroche posay kullanıyorum yıllardır. Ona rağmen oldu be geçmedi profesöre gittim sonuç alamadım. Bir videoda denk geldim arnica jel eczane ürünü. Morluklara,lekelere vs iyi geliyormuş. Hatta bu burun ameliyatı olanlara veriyorlarmış yüzdeki morluklar falan gitsin diye. 1,5 haftadır tüm yüzüme günde 3 kez kullanıyorum. Uykusuzluktan kaplara olan göz altı morluklarımda ve bıyık bölgemde gözle görüşür açılma var. Çok umutluyum belki tamamen geçirmez ama nekadar açılırsa okadar iyi modundayım şuan.