pinkooo_02 Kızlar banyoyu yıkadım fayanslar sararmisti diye kireç çözücü döktüm bi an unuttum üstünede çamaşır suyu döküp fircaladim sonra boğazım yandı balkona çıktım 5 dakika gelip su döktüm hemen yıkadım korkuyorum ya birşey olmaz dimi şuan burnum hala yanıyor
arasardaannesi pinkooo_02 bıse olmaz çamaşır suyu kokusu ıcımıze sinio o bı sure gıtmıo sımdıye kadar cok ugrastm bıse olmadı😃❤️
Cicektebenimcicekligunlerde pinkooo_02 Çok geçmiş olsun canım. İkisi tepkimeye girince zehirli gaz oluyor. Bir daha yapma. Yoğurt ye temiz hava al. Geçen burda bir arkadaş fayanslara bulaşık parlatıcısı önerdim.Onu döküp 5dk bekleyip fircaladim.Birsz durduktan sonra yıkadım bembeyaz oldu.Hem kokusuz.🙂
pinkooo_02 Cicektebenimcicekligunlerde sağol aşkım daha iyiyim çok şükür 🥰 asla birdaha böyle birşey yapmam dalginligima geldi valla 🥲 bulaşık parlatıcısı hiç denememistim deniyeceğim kuzum 🩷
Beyninizikullanmakucretsizdir Bulantı, kusma, nefes darlığı varsa acile git oksijen verirler. Kardeşim de aynısını yaptı. Bulantı, kusma, nefes darlığı vardı acile gittik.
pinkooo_02 Beyninizikullanmakucretsizdir çok şükür canım öyle birşey olmadı ( kız sanki başkasına yazmışsın benim ben bihterin 😂😂😂
lohusaserbeti Ben salak gibi hamileyken yapmıştım bunu kireç çözücü olduğunu bilmeden döktüğüm şeyin üzerine çamaşır suyu döktüm hayatImda böyle bi koku bilmiyorum korkunç bişeydi
pinkooo_02 lohusaserbeti seninde boğazın felan yandımo benim boğaz aşırı kötüydü bir ara nefes almiyacak gibi oldum
afrakevser Kız aynısını bende yaptım ve kızım daha karnimdaydi bı de astım var bende çok kötü olmuştum nefes alamadım ciğerlerim çok çok aşırı ağrı olmuştu
lohusaserbeti pinkooo_02 evet koku bi de tüm eve yayıldı korkunçtu ama bir şey olmadı çok şükür hemen cama çıktım da kokusu heryere sinmişti
afrakevser pinkooo_02 yok gitmedim ama 3,4 gün ciğerlerim ağrıdı ama benim hiç aklıma zehirlenmek gelmedi hala yıkıyorum öksürüyorum burnunu kapatıp hala yıkıyorum bı baktım ölecem kaçtım ciğerlerim boğazım geberdim valla camı açtım bı de tekim evde nefesim gitmişti valla bı de bir ay sonra da su zehirlenmesi yaşadım o da çok su içmekten 😂😂