Bende kan vardı rahim dışında bugun kontrole gıttım küçülmüş sonra rahim arkasında sıvı birikimi var dedi ama ilaçda yazmadı vır hafta sonra kontrole gel dedı kendılıgınden gıden bısey mı bu sıvı onun ıcın merak ettım bıseyde soylemıyorlar tedırgın oldum