melera ne güzel yazmışsınız bende hep diyorum meme sadece bir mandıra değil, bebeğimin meme’me dokunduğunda avucundaki sıcaklığı teninde hissettiğinde o anki içimdeki sevgi pıtırcıkları bambaşka oluyor biz 8 ay 22 günlük olduk ek gıda alsa bile hala sık emer çünkü sıcaklığımı istiyor ve bu benim ilk günden bu yanadır çok mutlu ediyor,, meme yara olmuş, belim ağrımış bunları hiç düşünmedim hissetmedim bile sadece o anın tadını çıkardım çok şükür
Birde gak guk hoşuma gitti 🤣🤣