Bebeğime anne sütüne ek olarak günde 2 defa mama veriyorum 60 cc kadar bugün biberona suyu koyduktan sonra mamayı da koydum daire şeklinde sallayarak karıştırdım sonra baktım ki biberonun altında hani yaptığın yoğurt tutmazda sarımsı şu olur ya altında aynı öyleydi sonra biberonu aşağı yukarı salladım normale döndü sizce bozuk mudur mama veya su çok sıcaktı ondan mi böyle oldu bu durumlarda mamayı vermeli miyim yoksa döküp yenisini mi yapayım napayım 🤦♀ neden böyle olmuş olabilir bu arada hidrolize mama neocate kullanıyoruz