10 gün oldu doğum yapalı göğüslerim çok sertleşiyor ağrıyor. Sağmayı denedim. Elimden geldiğince içirmeye de çalışıyorum ama pek etki etmiyor. Manuel pompa kullandım bilmiyorum biraz ağrı yaptı gibi geldi yapmadım bir daha. Kızlar bu göğüs ucu, çevresi, süt doluluğu ağrıları nasıl hafifler/geçer? Allah rızâsı için yardım edin ya… :(