20 günlük bebeğim aşırı sancı çekiyordu her şeyi denedim kiraz çekirdeği sıcak havlu vs
İşe yaramadı gaz damlasına başladım dün 5 damla verdim başta rahatladı ama gece hiç uyumadı gündüz öğleye kadar yine uyumadı
Yorgunluktan perişan oldu uyuyunca da 5-10 dakika sonra uyanıyor ağlıyor
Kullandığım marka biogaia
Sizi bildiğiniz ve hemen hemen her bebeği rahatlatan bi marka var mı ?