Merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim beyaz eşyaları 2 .5 yıldir kullanıyorm bulasik makinemin kazani delinmiş 1 yıla yakındır şu akitiyormus bizde borudan kaynaklandı sanıyorduk nasıl delinmiş anlamadık şimdi tamamen bozuldu garanti bu şubatta bitmiş tüketici haklarına başvurduk yaptiramadik 7 binlra yakın ucret istediler siz hangi markayı kullanıyorsunuz hangi sini önersiniz yeni bir tane almayı dusunyorum