elifbarcin65 Kızlar 3.5 aylık bebeğim var 1 kere adet oldum sonra olmadm 2 gün sonra randevum var sizce takarlar mi önce kan alıyorlarmış galiba hamilelik var mı diye adetli değilken nasıl oluyor takıyorlar mi
Poyrazbayb elifbarcin65 ben adetliyken taktırdım ama adetsizkende taktıran çok varmış burada okuduğuma göre. Kan verip diğer gün taktırmaya gidiyorlarmış
Deletedmom_112 elifbarcin65 ben doğumdan sonra hiç adet görmeden taktırdım, ilk gittiğim Doktor takmamıştı, daha sonra başka bir doktora gittim taktı
Bir-prens-annesiii elifbarcin65 ben randevu saatinden 2 saat önce gittim kan verdim randevu saatime kadar kan sonucu çıktı kanda gebelik olmadığını görünce de taktılar oğlum 7 aylıktı spiral taktırdığımda baktım regl olmuyorum daha fazla bekleyemedim önlemimi aldım
armut elifbarcin65 takmazlar takılmaması lazım zaten takıldıktan sonra da ulstradonla bakıyorlar iyi takılmış mı die sen adetliken taktır
Poyrazbayb elifbarcin65 ben adet olmayı bekledim o sırada prezervatif ile korunduk. 6. Ayda adet olup taktırdım
elifbarcin65 Bir-prens-annesiii iyi yapmışsın canım bı sıkıntı yaşıyor musun Aşırı adet kanaması falan
elifbarcin65 armut olmazsa biraz daha bekleyeyim ya her zamanda randevu bulamıyorum hazır bulmuşken gideyim dedim
Susamveannesi elifbarcin65 bende doğumdan sonra adet olmadan gittim kan verdim sonuca göre takıldı hiç bir sıkıntı yok bir kaç gün sonra tekrar kontrole gidip baktırdım olup olmadığına sıkıntı çıkmadı
eaea Bende Doğumdan 3 ay sonra sorduğumda kan ver gel sonuca göre takarız demişti doktor. Adetli olman lazım gibi birşry söylemedi
hirambaby elifbarcin65 Ben taktırmadım ama bildiğim kadarıyla adetli adetsiz fark etmiyor takıyorlarmış ama adetliykene göre daha fazla acı oluyormuş.
armut elifbarcin65 adetin yaklaştığı zaman hissedersin 15gğn önce felan denk gelecek şekilde randevu al baktın afet olmadın bi gün önce randevu iptal edersin
Bir-prens-annesiii elifbarcin65 normal her zamanki olduğum gibi ama normalde 7 gün sürerdi şimdi 10 gün sürüyor
hgygthmz Taktım adet olmadan ama önce tahlil yapman gerekiyor gebelik için ertesi günü gidip takabilirsin