ozoz4848 ya ben de öyleyim ve hafızam aşırı kötü. Korkuyorum artık aslında değerlerime baktırdım oldukça iyi. Eşim de geçen gün biraz hayiflandi aklın nerede hiçbir şeyi hatırlamıyorsun dedi. Üzüldüm ama geçen gün arkadaşım mesaj atmış o da 4 ay önce doğum yaptı.hafizam çok kötü kanadanin başkentini en az yarım saat düşündüm ve bulamadım ağladım yazmış. Bu bı örnek tabii. bu arada iş konusunda kendimi kasmiyorum çocuğum daha değerli,evim biraz dağınık ama yargılayacak da gelmesin boş ver bebeklerimiz daha kıymetli dip köşe yapacağım diye onu ihmal edemem.