Herkese merhaba 13 aylık kızım var tekrar hamileyim cok değişik bir ruh halimdeyim spiral+geri çekilme ile korunuyordum nasibi varmış demeki diyorum ama kızım daha küçük sanki ona ihanet etmişim gibi çok karmaşık düşüncelerim içindeyim 1 çocuğa baktık 2 ciye de bakarız bakımında değilim kızıma kıyamıyorum. Spiral ile hamile kaldım ne diyim rabbimin mucizeleri elhamdülillah ama çok korkuyorum doğuma gitimde kızım napacak kayınvalidem eşimin ailesi çok yardımcı oluyorlar sağolsunlar yakın oturuyoruz zaten ama yinede korkum var değişik düşüncelerim var… Varmı benim gibi bebisi küçükken hamile kalanlar?