Selam kızlar. 29 aylık bir kızım var. Bu aralar sanki başkasının çocuğu gibi oldu. Tanıyamıyorum artk. Uykuya direniyor. Söz dinlemiyor. Kızıyorum bazen kendimi tutamıyorum. O anda bile gülüyor. Ne yapacağımı şaşırıyorum. Yanımdan hiç ayrılmıyor. Tuvalete bile geliyor peşimden. Hersey de inatlasiyor yapma dediğim şeyleri yapıyor ve gülüyor. Şuan çok anlatamıyorum. Ama durmadan bir inatlaşma peşinde ve söz dinlemiyor. Nerede benim söz dinleyen akıllı kızım. Böyle yaramaz bir çocuk mu olacaktı aniden. Çok üzgünüm. Nasıl baş edicem bilmiyorum..