selimalpinannesi aynı şeyleri geçirdim hatta 1 buçuk yaşına giricez hala herşeye ağlar,zor evet bazen çok zorlanıyorum ama bebeksiz rahat olduğum zamanlar aklıma geliyor da şu anki zorluğum bile bana daha güzel geliyor,anne olmak bu dünyadaki en güzel duygu zorluğu tabi ki olcak kendilerini ifade etmeye başlayınca düzelecektir mutlaka sonrasında bize en güzel arkadaş olucaklar,ben ilk başlarda bebeğimi annemlere bırakır gelir eve hem temizlik yapar hem kendime bakardim çarşıya falan çıkardım ama şuan bebeğimi bırakıp hicbiryere gidemiyorum mizmizlik yapsa dahi,biraz daha geçsin daha çok alisacaksiniz bu günleriniz aklınıza geldiğinde böyle düşündüğünüz için kendinizi suçlu bile hissedeceksiniz az daha sabır büyüdükce herşey daha güzel olucak inşallah