tubamngr Hangi marka mama sandalyesi kullanıyorsunuz ne al almalıyım yardımcı olur musunuz. Joie markanın baktım ama emin değilim
mervebb tubamngr biz ikea kullaniyoruz senelerdir abimler kullandi simdide bize geldi tas gibi yani hicbisey olmuyo
denizprenses1912 tubamngr prego kullanıyorum çok da memnunum..park yatağımız da prego. Pregoyu sevdik 😂
cogulsahis tubamngr ikizlerime joie kullanıyorum aşırı hareketliler bi düşmedikleri mama sandalyesi bu, annemlerde hafif olanlardan var bir tane onun kemerini bile çıkarıyor ayağa kalkıyorlar içinde oynadıkça sağa sola devriliyor.