ikiprensesannesi3850 bebekten bebeğe değişiklik gösterir bu durum tabi ama benim kızım 6.ayina girecekti ilk dişini gördük 🧿🌺 şuan ikincisi minik minik görünmeye başladı şükür. Yalnız en zor dönem diş çıkarma donemi..ne gece uykusu var ne gündüz.. ne ben uyuyorum ne o. O iştahsız oldukça ben de yemek yiyemiyorum. Çok zor dönemler. Siz gerçi ilk evladinizdan biliyorsunuzdur ama,geç olsun da sağlıklı şekilde olsun demek daha doğru bence 🙏