yrntsnn düşündük istedik ve yaptık :) Şuan oğlum 40 günlük kızım 30 aylık :)) hepiniz benim bebeklerimsiniz diye geziyorum evde , şu an sıkıntım yok çok şükür en büyük güvencem eşim oldu , ben sadece çocuklarla ilgileniyorum hatta bebekle , o sakinken de kızımla .. benim tek sıkıntım doğumlar oldu 1.normal 2.sezaryan … hamilelik çok değişken kişide bile diğer gebeliğiyle aynı geçmeyebiliyor ama 3-4. Ay gibi bulantım geçti çok iştahım olmadı sadece . Gönlünüze göre olsun inşallah 🌺