KLORAK nvysl o üst tarafın rızkımı neşesi almış 🤣 ensede de çok saç var. Çıkar çıkar yaşı gelene kadar 🤣
[silindi] nvysl yani bizde de ufak bir yer böyle çevremde gördüğüm bebeklerde de böyle sırt üstü yata yata oluyor