mirac_p01 Merhabâ hanımlar 22 yasindayim 2 yasinda oglum var bugun hastaneye sonucumu almaya gittim tiroid bezimin yuksek oldugunu soyledi ultsryon felan kan verdim tekrar 1 ay var tekrar ogrenmek icin sonuca ben biraz urpertdim 1 aydir sürekli halsizim uykuluyum boyle kilo alip veriyorum aşırı sinirli birine dönüştüm ruh halim adet sancılar ı’m cok yukselmis durumda aranizds bu hastaligi geciren varmı yada cok korkutucu bisiymi
Dmt-01 mirac_p01 Nekadar yüksekmiş peki.Bi ilaç vermişlerdir düzenli kullanın faydasını görürsünüz.Sabah aç karına kahvaltıdan enaz yarım saat önce içmelisiniz ilacı
2kiz mirac_p01 var ve artık çok yaygın bu hastalık ben 3 yıl olucak tiroit ilacı kullanıyorum annemde kullanıyor kaynanam da çoğu tanidigimda var bu hastalık en iyisi dere otuymus iyi geliyormuş bol bol kuzenim öyle azalttı değerlerini bende deniycem dereotunu
Ogretmenannex mirac_p01 hipertroid mi , merak etmeyin doğum sonrası oluyor bazı kadınlarda. Her yemekten önce bir yemek kaşığı kadar dere otu çiğneyip yutun . İlaçsızyaşıyoruz hesabında doktor barbara nın tavsiyesi var onu da uygulayabilirsiniz . Hipo mu hiper mi bilmediğim işin artık siz bakarsınız . Korkmayın bağişikliğiniz düşmüş glutenden uzak durun . İlaçla bile kusa sürede düzelir .
1sirinannesi mirac_p01 Hayır korkunç bir şey değil, kızıma hamileyken vardı ilaçla düştü, doğurdum yine var canım, yani benim sürekli ilaç kullanmam gerekiyor yükselmemesi için, ilacı bırakmıştım yine yükselmiş, ve şuan gebeyim mecbur içmem lazım.