Kızlar bebeğim 14 aylık bi süre kucakta veya mama sandalyesinde kalınca yani bacakları sarkınca ayakları bacakları böle morarıyor kararıyor gibi oluyor yenidoğan zamanı da bunu yaşamıştık doktor normal demişti ama şimdi artık yaşını geçince bi sormak istedim merak ettim sizin bebeklerimizde de böle problemler varmı