Merhabalar oğlum 2 yaşında bebekken böbreklerinde büyüme vardı 12mm di 2 sene öncesinde şuan 20mm olmuş yardımcı olurmusunuz yaşayan varmıdır acaba doktor idrar testi kültürü istedi ve bunların sonucuna göre böbrek sintigrafisi çekecekmiş yaşayan bilen bilgisi olan varmıdır acaba