Merhaba arkadaşlar 53 gün önce sezaryenle ikizlerim dünyaya geldi. Kanama tabi o zaman normaldi. Ama bir türlü bitmedi. Arada kesilir gibi oldu hatta iki gün olmadığı oldu sonra tekrar başladı. İki gündür de baya şakır şakır bir kanama olmaya başladı. Ben bitecek diye beklerken çoğaldı. Doktorum 60 güne kadar kanama normal dedi . Ama iki gündür olan kanama korkuttu. Kontrole gidrceğim ama merak ediyorum böyle bir şey yaşayan var mı ?