Yaşına girince 3 aşı yaptılar 1 hafta sonra huzursuzluk vardı dişleri sanıp ara ara calpol verdim 2 hafta sonra kötüleşti ateş 39lara dayandı devamlı memede emmese bile ve uyuyor hali kalmadı uyanık durmaya çok hareketli bi çocuktur acile götürdüm covid influenza testi yaptıralım dedi istemedim enfeksiyonu var zaten belli kan değerlerine baktık serum takıldı biraz topladı anca ama ateşi 5gün daha çektik şükür atlattık ama aşı mı sebep oldu diye aklımdan çıkmıyor benzeri durumlar yaşayan oldu mu