minikoglummmmm beste_16 korse kullan Canım bende 6 aydır doğum yaptım doğum yaptığım eve geldiğim gibi korseyi taktım şuan göbek gitti ama normal yaptım ben
Zeyno80 Konseyi günde kaç saat giyiyorsunuz yada hiç çıkarmıyor musunuz acaba nasıl yapıcam bilmiyorum 18 gün oldu doğum yapalı bende biraz kaldı göbek malesef 🥲
Anonim18 Bende doğum yapalı 50 gün oldu hergün takıyorum takmama rağmen hala gitmedi pilatese başlamayı düşünüyorum sporsuz gitmicek gibi 😥