inci86 bizimki hiç sanayi yolu görmedi görsede modeli yükseltsek 😂 ama harbi sağlam araba alacaksanız mutlaka Toyota alın derim 6 yıllık evliyim 1 kez sanayiye gitti balayından dönerken baskı balatası bitmiş yoksa başka hiç sorunu çıkmadı tavsiyemdir