ikizzannesii Yarın aile hekimine gidicez. Kan alınacakmış bu günün gelmesini hiç istemiyoduuum ikizlerim hangi birinin canının yanmasına dayanırım bilmiyorum. Gidesim yok , siz kan verdiniz mi bu ayda .
yenianne01 ikizzannesii aynen verdim ama 6 aylıkken Çoçuk doktormuza gittik senede 1 kez 6 aydan sonra alınmalı dedi Sağlığı için canım🌸 Öyle düşün bende çok kötü oldum ama işte sağlığı için sağlık ocağındada vermemize gerek kalmadı
durununannitoskosu ikizzannesii 9. Ayda kan vermeye gittik hemşire alamadı baya zorlandık ve çıkıp eve geldim sinir oldum sonra 1 yaşında tekrar gittik bu kez direkt yoğun bakım hemşiresi istedim o direkt aldı
SevimliHayaletCasper ikizzannesii yani ağlıyo evet ama yapacak yok sağlığı için. Zaten çokta canlarının yandığını düşünmüyorum korkuyorlar sadece
[silindi] ikizzannesii Bende sizin gibi aldırmadım. Pişman oldum. Bir yaşında alındı ve beyaz kan düşüklüğü tespit edildi. Erken kan aldırmak önemli. Bütün kanlarına baktırın.
slngkts ikizzannesii korkmayın🌸 ebe deneyimli ise hemen bitiyor bizimki sıkışıma gelemediği için ağladı. Tüpler dolarken telefon açtık sustu izledi🌸
ikizzannesii slngkts ebe yok genç bi kız var kan almada o alıyor . Yani biri tamam da ikincisinde nası dayanırım bilmiyorum kimse de yok ağladığında yanımızda olacak