aybarssmom_ Kızlar giyilebilir göğüs pompası kullanıp memnun olan var mı? Sütüm iyice azaldı sağım yapmaya vaktim yok, bebeğim memeyi reddediyor azıcık olan sütüm iyice azalacak bu gidişle
aysimamomy aybarssmom_ N11de 1.169 a var bebebao markası 28mm olanını kullanıyorum 3 aydır gayet memnunum elim ayağım oldu prize baglı kalmıyorum sütüde kesinlikle arttırıyor önemli olan memeye uyarı göndermek🙏🏻 amazondada var aynı pompa lakin pahalı trendyoldada öyle ben n11den almıştım en uygun orası ve güvenilir
aybarssmom_ aysimamomy Hepsiburada da gördüm sizin cevabınızı görmeden önce 1266 TL ye sipariş verdim 24 mm olanı aldım ben ama umarım faydasını görürüm✨
aybarssmom_ hbc merhaba çok memnun kalmadım açıkçası bana biraz sağım gücü zayıf gibi geldi, sütünüz az ise çok işe yaramıyormuş ama yinede isterseniz link atabilirim
eslemada Ben anwike giyilebilir göğüs pompası aldım memnunum şimdilik 10 gündür kullanıyorum sesli biraz ama olsun şarjı iyi dayanıyo bi gün boyunca şarjı bitmeden sağıyorum uygun fiyatlı bi ürün olduğu için tercih ettim
hbc aybarssmom_ teşekkür ederim sipariş oluşturdum açıkçası öyle taşan bir sütüm yok bakalım kullanınca anlaşılacak belli ki
aybarssmom_ hbc benim evdeki pompamla da 60 CC çıkıyordu bunda 30 CC çıkıyor 🥲 umarım memnun kalırsınız belki ben bi yerlerde yanlış yapıyorumdur cihazı kullanırken memnun kalan çok
hbc aybarssmom_ sagdiktan sonraki sütünüz mü yoksa direk sagdiniz süt mü acaba doğru ölçüde mi göğüs ucu aparatı o etki edebilir belki inşallah ben de doğru olcmusumdur. Teşekkür ederim 🌹