Kızlar merhaba benim ergenliğimden kalma kalça ve bacaklarımda çatlaklar var. Çok şükür doğum kaynaklı bir çatlak olmadı göbeğimde falan yok sadece kalça ve bacak. Eşim hiç gerek yok diyor öyle çok da yok birkaç tane ama ben sinir oluyorum bikini şort etek falan giyince çok kötü görünüyor yine yaz geliyor ve yine benim özgüvenim düşüyor Bunun kesin bir çözümü var mıdır araştırma yaptım ama pek bir şey bulamadım sizin var mı bildiğiniz bir tedavi lazer ya da ameliyat falan oluyor mu bu çatlaklar için?