larindidems neden oluyor söyle anlatayım. Su cicegi geciren kişilerde bu virüs omurilikte yaşamaya devam ediyor. Bagısıklıgımız düşünce tekrar aktif hale gelip zona olarak ortaya çıkıyor. Her su çiçegi geciren zona olacak diye bir kural yok tabi. Sizde simdi bulaştırırsanız zona olarak degil, su cicegi olarak bulaştırmış oluyorsunuz. Allah korusun bir bebege gecerse o bebek su cicegi cıkarıyor vucudunda virüs inaktif olarak yasamaya devam ediyor, ilerleyen yaslarda büyüdügünde bagısıklıgı düştügü zaman zona olarak ortaya çıkabiliyor. Açıklayıcı anlatmaya çalıştım, 🙈umarım anlatabilmişimdir. Tekrardan cok gecmiş olsun. İlaçlarınızı düzenli kullanın. Umarım hemen iyileşirsiniz 🥰❤🙏