Merhaba, kızım artık 5 yaşında lego duplolar ile oynamıyor. Zamanında baya fazla alınmış. Şimdi alınmaya kalksa en az 20.000 tl tutacak kadar var elimde. Yalnız karışıklar ve hepsinin kutuları yok. Lego parçaları ve yeşil alt tabanı dahil tümünü 3000 tl ye vericem. Almak isteyen varsa yazabilir.