Kızlar cuma günü sabahtan ishal oldu halende devam ediyor . Kaynanem pilav yapmıştı uzerien tavuk suyu koydu o mu yaptı acaba . Çünkü ilk gün sancısı da vardı durmuyordu ağlıyordu karnında sesler de geliyordu. Duş aldirdim uyud sonra bir arkadasa gittik soğuk da vurmuş olabilir başka bir şey aklıma gelmiyor . Ateşi yok kusmasi da yok . Bir şey yediği an hemen kakasını yapıyor . Bir yasina girecek 10 gün sonra . Dün patates püresi primc labasi verdim katilasti ama sabah yine sulu şeklinde sık yapiyor ayrıca . Ne yapmam gerekiyor daha önce yaşayanlar yardım edebilir mi