3.5 aylık kızım var 14 gün önceye kadar hem meme hem mama gittik 14 gün önce abimin eşi avent biberonumuz vardı onun ucunu delmiş bebek kolay içsin diye bende göğüs uclu diye onu almıştım ertesi gün gittim yeni biberon aldım o delik biberonla sadece 2 kere içti o günden sonra 1 hafta gündüz emmedi gece emdi şimdide 3 gündür gece gündüz emmiyor napabilirim yardim edin lütfen nasıl geri emziririm😭