dogum yapali 40 gun olacak 2 gun sonra ama benim hala buyuk tuvaletimi yaparken asiri aci duyuyorum cok zorlaniyorum belki komik veya garip gelecek tarifim ama sanki icerden dikenli birsey sokmuslar onu cikariyorum gibi iki delik arasini dogumda dikiyorlar ya ondan dolayi orda bir gerilme oluyor sanirim tuvaletimi yaparken canimdan can gidiyor bazen peceteyle kontrol ediyorum hafif kanda oluyo pecete zorlaniyor dikis yeri sanirim bu ne zamana kadar boyle surecek ki buraasi nasil zamanla iyilesecek esneyip ? Doktora soyluyorum normal diyor ama cok aciyor dayanilacak gibi degil bu durumu yasayan var mi yoksa bir anormal sozkonusu mu