8 aylık bebeğim dış çıkarma döneminde ek gıdaya geçtiginden beri kabız ne yaptıysam hiç düzelmiyor su içmiyor zorlayınca hiç istemiyor ek gıda olaraktan çok fazla bişi yemiyor ama yinede kabız uyarınca çok zor yapıyor ağlıyor sağlık ocağı bı ilaç yazdı ama onunda faydası olmadı zeytinyağı veriyorum emiyor çoğunlukla ne yapcam bilmiyorum