Lütfen bilen varsa yardım etsin bebeğim 3 ay 20 günlük doğduğundan beri memeyi kavrayamıyor, emerken çık çık diye ses geliyor hava yuttuğu ve sütü düzgün çıkaramadığı için de emmeyi bırakıyor aç ve huzursuz bir bebek. Dil ve dudak bağı varmış kestirdim ama hala kavrayamıyor bu durumu yaşayan bilen biri varsa lütfen yardım etsin artık dayanacak gücün kalmadı çok çaresizim.
>!<