Kizlar 21 haftalık hamileyim
Detaylı ultrasana.girdik.
Doktor bir ayaginda içine carpiklik var dedi.kadin doğum doktorumda ben durussal olduğunu düşünüyorum bebek o şekilde durmuştur dedi
3 hafta sonra gel dediler net bakalım
İnslah bir şey yoktur..ultrsanda bu durumu yaşayan var mı.
Yanilma payı falan durussal